28 Dec 2014

happy new year 2015

We are a few hours of a new year, oh yeah! 




I am sitting here with my glass of red wine in my hand (love it) and my mind remembering everything that happened in all this 
2014, oh yes sweet and bitter moments, moments of anguish and happiness, time to learn something new and give to another, meet new people and do some personal 
goals, see new places and cultures, learn new food dishes (love cooking), learn something new, wow !
I can smell my 2014 now feel happy and grateful for everything that happened, for the blessings and what I learned this year that is ending soon, I feel blessed by events 
without planning and today make me happy, I am glad to be with my mother & family after 15 years, I feel in harmony with myself, I feel love for my husband and just hope 
god bless my new home and my family in this new year,


I can say now that this 2014 was a good year, so good! Now I look forward to this new year and my heart full of enthusiasm and soul full of joy for this new beginning full of 
projects, ideas, dreams, desires and goals year,


For each of you is my desire to have a good start to this new year and not dropped by depression, not weak, that perfection does not exist, make every second a better 
world in your soul, you must make see colors life (not everything is gray), keep smiling and share it with who is unable to smile, showing love (this world needs)
happy 2015




Estamos a pocas horas de un nuevo ano, estoy sentada con mi copa de vino rojo en mi mano y con mi mente recordando todo lo que me sucedio en este 2014 wow, 


momentos dulces y amargos, momentos de angustias y de felicidad, momentos de aprender algo nuevo y de brindar a otro, conocer nuevas personas y de cumplirse 
algunas metas personales, conocer nuevos lugares y culturas, aprender nuevos platos de comida (me gusta cocinar), aprender algo nuevo,


Puedo oler mi 2014 ahora y sentirme feliz y agradecida por todo lo que me ocurrio, por las bendiciones y por lo que aprendi en este ano que pronto se termina, me siento 
bendecida por sucesos ocurridos sin planificarlo y que hoy hacerme feliz, me siento alegre de estar junto a mi madre & familia despues de 15 anos,
me siento en harmonia conmigo misma, me siento en amor para mi esposo y solo espero dios bendiga mi nuevo hogar y a mi familia,


Yo puedo decir ahora que este 2014, fue un ano bueno. Ahora espero con ansias este nuevo ano y mi corazon lleno de entusiasmo y alma llena de alegria para este nuevo 

inicio de ano lleno de proyectos, ideas, suenos, anhelos y metas
Para cada uno de ustedes es mi deseo que tengan un buen inicio de ano y no dejarse caer por la depresion, no ser debiles, que la perfeccion no existe, hacer cada 
segundo un mundo mejor en tu alma, debes lograr ver los colores de la vida (no todo es gris), mantener la sonrisa y compartirla con quien es incapaz de sonreir, demuestra 
amor (este mundo necesita),
feliz 2015


Post a Comment